Nasi sponsorzy

Fundusz im. Staszka Jonczyka „Śpiewaj”. Fundusz utworzony w 2011 roku przez rodzinę tragicznie zmarłego Staszka Jonczyka pasjonata muzyki chóralnej, artystę Chóru Gregorianum. Fundusz jest zasilany darowiznami od osób indywidualnych oraz wpłatami 1% podatku dochodowego. Środki Funduszu przeznaczone są na wspieranie amatorskiego ruchu chóralnego, przede wszystkim na działania związane z doskonaleniem głosu i podnoszeniem umiejętności wokalnych członków zespołów. Dotacje przekazywane są, w trybie konkursowym, organizacjom, które prowadzą amatorskie zespoły chóralne w województwie mazowieckim. Od 2011 roku ze środków Funduszu przekazano 28 dotacji na łączną kwotę 92 610 zł.

 

dieTAKTLOSEN to najstarszy chór mieszany dla gejów, lesbijek i ich przyjaciół z niemieckiego Koln. Chór wykonuje utwory popowe, rockowe, jazz, a także folkowe w aranżacja chóralnych.  dieTAKTLOSEN koncertuje na cały świecie, a ich występy odbyły się na prestiżowych imprezach LGBT+, m.in. w Berlinie, Paryżu, Dublinie i Amsterdamie.

 


 

Darczyńcy prywatni

  • Adrian Hinc

  • Albert Leach

 


Nasi partnerzy

Jezebel Kaletova vel Izabela Kaleta – graficzka i projektantka. Po godzinach ilustratorka. Zawodowo związana z agencją F-media. Pasjonatka tuszu i szynszyli. Więcej znajdziesz >tutaj<.

 

S WORDS

Agencja S Words została założona w 2014 roku przez Grzegorza Miecznikowskiego i była wtedy pierwszą na polskim rynku agencją smarketingową, integrującą sprzedaż i marketing. W ofercie agencji znajdują się konsultacje, business development, szkolenia, audyt strategii marketingowej i sprzedażowej oraz jej optymalizacja. Działania agencji to także marketing LGBT, marketing to foreigners czy PR Concierge. Wszystkie działania agencji połączone są z lead generation i lead nurturing.